Avatar billede Dennis59 Nybegynder
26. september 2010 - 10:37 Der er 2 kommentarer

Macbook Pro 13" - mangler disk med windows drivere til bootcamp

Jeg har selv en Macbook Pro 17" hvor jeg har installeret Win7 på en BootCamp partition. Nu ville jeg så hjælpe en kammerat med at installere Win7 32 bit og har glemt at få hans diske med = jeg kan ikke installere bootcamp drivere på maskinen..?
Eller kan jeg anvende min egen til en 17" Macbook Pro? Her tænker jeg på om driverne til Windows er forskellige til en 13" - der står jo specifikt 13" / 15" / 17" alt afhængig hvilken model du køber..?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 11:16 #1
Hej Dennis. Jeg har selv brugt installationsdisken fra en Mac Mini til at installere bootcamp drivere på en Macbook, og det gik fint, så jeg kan kun anbefale dig at prøve. Skulle der være små forskelle, klares det med Windows Update bagefter - det virkede i hvert fald for mig.
Avatar billede Dennis59 Nybegynder
26. september 2010 - 22:11 #2
Jeg fik desværre ikke afprøvet din løsning, da jeg fik fat i den originale disk. Men det var også min egen terori at man kunne bruge en disk til en anden model.