Avatar billede kinn Nybegynder
23. september 2010 - 10:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DNS server på en XP Pro .

Hej med jer ...

Jeg har nu ledt internette tyndt efter en DNS server som kan installeres på en XP Pro .

Jeg leder efter noget simpelt da jeg selv hoster min hjemmeside og jo derfor skal på den fra mit lan  .

Det er noget simpel DNS server jeg leder efter skal ikke kunne det store .
Avatar billede chalde Seniormester
23. september 2010 - 10:58 #1
Hvad skal den kunne?
Er det evt. noget der kan klares via hosts?
Avatar billede kinn Nybegynder
23. september 2010 - 11:06 #2
Jeg har allerede oprette det på nogle af mine pcér i hosts filen men det holder ikke i det lange løb ...

Jeg har nu også en HTC og Nokia mobil som skal tilkomme min mail server og der det kan ikke løses med en rettelse i hosts .

Derfor ville jeg have en lille DNS server kørende hjemme som kunne pege rigtigt når jeg var inde på min LAN .
Avatar billede kinn Nybegynder
19. oktober 2010 - 09:35 #3
Ingen der lige har en ide til en privat DNS server ...
Avatar billede loke-liscom Nybegynder
03. november 2010 - 14:15 #4
Vil da gætte på at Bind er kompileret til windows?
Avatar billede kinn Nybegynder
01. marts 2011 - 09:25 #5
Kan ikke se den er lavet til Windows , men det kan være mig der ikke kan finde den (-: