Avatar billede ols-pet Nybegynder
22. september 2010 - 22:11 Der er 1 kommentar

Guide til opsætning af Netgear stora server m m

Hejsa.

Jeg sørger en der vil hjælpe mig med opsæt og forklare hvordan jeg for det optimale ud af min nyinkøbte Nas netgear stora server,

Jeg har pt trådløs ruter og en printserver med 3 printer koblet op, dette virker fint, nu skal jeg så gerne have denne server koplet op, og er da også kommet et stykke vej, jeg kan nu pludselig ikke se den extra disk jeg har koblet op via USB, og har desuden heller ikke fundet ud af hvordan jeg kontakter serveren via FTP,
Jeg bor i aalborg, og kunne godt tænke mig, hvis der var en derude der kunne komme og kikke på da det måske kunne være mere hensigtmessig koblet op. (betaler gerne for tjenesten, og henter-bringer også gerne)

Hilsen
Peter
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 02:25 #1
snakker du med NAS over kabel eller trådløs ?

start med at læse din NAS manual..