Avatar billede kriso12 Nybegynder
22. september 2010 - 20:44 Der er 3 kommentarer

HJÆLP TIL ITUNES

jeg vil godt have itunes på min com men hver gang jeg har prøvet at installere det så står der "serviceprogrammet 'bonjour tjeneste' (bonjour service)kunne ikke afsluttes. kontroller ,at du har de nødvendige rettigheder til at afslutte systemserviceprogrammer" og det fatter jeg intet af og vil meget god have itunes på denne her com fordi jeg har så meget musik på den ?

har også teamViewer hvis nogle kan hjælpe mig over der ?
22. september 2010 - 21:28 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Skoven Praktikant
22. september 2010 - 22:50 #2
Måske en løsning; højreklik på installationsfilen og vælg "kør som administrator".
Avatar billede kriso12 Nybegynder
24. september 2010 - 01:17 #3
karise_larry : det er vista
grey_wood : ja det kunne godt være