Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 14:59 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Internet eksplore køre meget ustabilt

Hej Eksperterne.

Min Pc og internet plejer at køre super og der er sjælden problemer, men nu bliver jeg nød til at bede om noget eksperthjælp. Håber i kan hjælpe mig derude.

Når jeg er på internettet og klikker rundt kommer der pludselig en meddelse at Internet Explorer kan ikke vise websiden, andre gange kommer vinduet frem hvor jeg kan diagnosticeren af netværksforbindelsen.. ??

Syntes ikke problemet er konstant men kommer i perioder.

Håber i kan hjælpe mig derude.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Michael
Avatar billede Blandy Praktikant
22. september 2010 - 15:23 #1
Kører du med fast DNS eller IP?
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 15:41 #2
Hej Blandy.

DNS eller IP :0) Det ved jeg faktisk ikke, køre mit net igennem telefonkabel med trådløs router.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 16:26 #3
Det kan du kontrollere i egenskaber for din TCP/IP protokol som du finder i egenskaber for din lan forbindelse.
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 16:53 #4
Jeg har søgt og søgt på min pc, kan ikke finde egenskaber for lan forbindelse :0(
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 16:59 #5
Jeg refererer kun til Xp da det er det jeg kører:

Start-indstillinger-netværksforbindelser-højreklik lanforbindelse-Tcp/Ip egenskaber.
Her kan du se hvordan det er konfigureret. På min maskine er både Ip og Dns sat til at hentes automatisk.
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 17:02 #6
Jeg køre med vista?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 17:07 #7
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 17:17 #8
Jeg kan godt finde ind til netværk og delingscenter, men "Manage network connections" (Styring af netværksforbindelser) kan jeg bare ikke finde..
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 17:21 #9
Mærkeligt!! Håber der kommer en Vista bruger forbi, som ved det.
22. september 2010 - 17:22 #10
Hvilken IE version ?
Er den / PC'en helt opdateret ?
Sikkerhedsprogram ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 17:46 #11
#8 Er du på bruger konto eller er du administrator konto?
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 20:29 #12
karise_larry :

IE version, det ved jeg ikke.

opdateret, det gør jeg hvergang windows fortæller der er nogen.

Sikkerhedsprogram, Norton erhverv.

Jeg syntes det er kommet efter jeg ryddet mine tidliger links, slettet cookies mm.. ?

220661 ;

Jeg mener jeg står som Adminstrator.
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
22. september 2010 - 20:58 #13
Fraktisk er det største problem denne meddelese:

Internet explorer kan ikke åbne internetstedet www.zzzz.dk

Handlingen blev afbrudt
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 22:38 #14
Har du forsøgt at gendanne indstillinger i IE til default?
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
23. september 2010 - 07:34 #15

Nej det har jeg ikke, hvad skal jeg trykke på for at gøre det?

Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2010 - 16:23 #16
Funktioner-internetindstillinger.
Nå du kommer her ind, er der flere faner hvor man kan gendanne de defaulte værdier.
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
23. september 2010 - 17:35 #17
I må undskylde mine meget dårlige computer viden, det er fint du skriver Funktioner-internetindstillinger men hvor skal jeg helt præcist klikke for at få de funktioner frem? Er det internetegenskaber du mener?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2010 - 17:51 #18
Hvilken IE kører du?
Prøv at trykke på det blå spm. ude til højre, og vølg "Om Internet explorer"
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
23. september 2010 - 18:49 #19
Jeg køre IE 8?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2010 - 19:14 #20
Funktioner står lige ved siden af det blå spørgsmålstegn.
Når du så kommer ind i internet indstillinger, Kan du under de forskellige faner her trykke på knapper der hedder gendan til standard indstillinger.
Står bland andet under sikkerhedsindstillinger,beskyttelse af personlige indstillinger og avanceret.
Avatar billede sirpoulsen Nybegynder
27. september 2010 - 09:04 #21
220661 - Det er prøvet,tror det køre som det skal nu.

Jeg takker for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2010 - 16:55 #22