Avatar billede Dan Hansen Juniormester
22. september 2010 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mediecenter software med DRM understøttelse

Hey alle sammen.

Jeg leder efter et mediecenter program, som jeg kan installere på min Windows XP pc.

Jeg har prøvet Mediaportal og BOXEE - men desværre er der ikke nogen af dem, der understøtter muligheden for at afspille DRM beskyttet musik - og det er lige det jeg leder efter!

Nogen der kender en mediecenter som kan afspille DRM beskyttet musik?

Gerne gratis, men lad mig for alle forslag alligevel!

Eller hvis der er en måde hvorpå man kan få enten Mediaportal eller BOXEE til at afspille vha windows indbyggede mediaplayer eller afspille DRM musik direkte - så hører jeg også gerne om det!

og ja - jeg ved men kan fjerne beskyttelsen, med diverse programmer - men det er ikke en mulighed for mig!

Håber nogen kan hjælpe!

Hilsen Esbweb
Avatar billede zagger Juniormester
22. september 2010 - 12:05 #1
Her er et lidt forskellige mediacentre at vælge imellem. Så kan du prøve om en af dem kan det du søger.

http://digifile.dk/download.php?katid=26
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
09. november 2010 - 21:47 #2
desværre ikke :( ingen med DRM...

lukker spørgsmålet igen...
Avatar billede snokey Nybegynder
15. december 2010 - 17:46 #3
Mediaportal kan via winamp plugin
Avatar billede snokey Nybegynder
15. december 2010 - 18:21 #4
Eller WMP plugin.. det den jeg bruger