Avatar billede mmll Nybegynder
24. juli 2001 - 21:23 Der er 12 kommentarer og
11 løsninger

Feedback ønskes...!!!

Hej!

Har i lyst til at fortælle jeres mening om mit nye design til min website, lytter jeg meget gerne \"også til kritik\". Adressen er http://www.mitzie.dk

Hvis i siger jeres mening fra 1 - 10 med et par ord dertil, vil jeg blive meget tilfreds.

/mmll
Avatar billede Jman Praktikant
24. juli 2001 - 21:28 #1
ikke skide godt at forsiden kommer med en fejl (et objekt var ventet
Avatar billede husi Nybegynder
24. juli 2001 - 21:29 #2
fede farver ikke så normal som alle mulige andre!

teksten er lyselig !

9@13

Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juli 2001 - 21:30 #3
Jeg vil sige at den er en pæn hjemmeside, farverne passer sammen, og designet er også rigtig godt.

Fra 1 - 10 vil jeg give det et 9 tal, da der faktisk ikke er noget \"ondt\" at side om den!!
Jeg vil ikke give den 10 da der er en lille fejl i starten!!
Avatar billede Jman Praktikant
24. juli 2001 - 21:30 #4
Farverne er da nye og pænt sat sammen
Jeg ville synes mere om det hvis knapper skiftede til en press-down - knap, når man har musen henover
Der sker jo ikke så meget på siden. Jeg synes der mangler lidt om hvad du kan, dine erfaringer m.m. (evt. referencer)
Jeg vil giver den 6 ud af 10 mulige point
Avatar billede htx98i17 Professor
24. juli 2001 - 21:31 #5
nydeligt design, 8/10
dog er den meget lilla, hehe, men meget fin...
Måske skulle du skrive lidt mere om dig selv som person...

Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 21:31 #6
Meget præget, af lilla. Måske ikke den heldigste farve i verden(efter min mening).

Men hvis hvad du kan indenfor området. Lige pt. ser det sådan lidt halv kedeligt ud.
Vær kreativ og funktionel.

Du har åbenbart taget en masse kurser - brug noget af det du har lært der.

Men ikke den værste side jeg har set, men der er noget at øve sig på endnu. Ikke kritik, men opmuntring.

Den \"Done, but errors on page\" - den har du vel ikke sat ind vel. Det må være en fejl, den skal du have rettet...
Avatar billede Jman Praktikant
24. juli 2001 - 21:31 #7
DOH - trækker lige lidt af mit tilbage - efter at have tændt skærmen kan jeg jo godt se det, med erfaringen *G*
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juli 2001 - 21:31 #8
Ja jeg vil også sige at knapper skulle skifte, det vil være kanont!!
Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 21:31 #9
7@13
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. juli 2001 - 21:32 #10
10 pæn side, en lille ting der er en mørk ramme rund om den store firkant>> prøv at fjerne den, jeg tror det ville se bedre ud.
Avatar billede Jman Praktikant
24. juli 2001 - 21:32 #11
slutteligt, synes jeg ikke om at din \"kontakt-formular\" åbner i et nyt vindue.
Avatar billede realone Nybegynder
24. juli 2001 - 21:39 #12
Lige én ting på reference-siden:
\"Jeg har i øjeblikket websiten\"..
websiten = websitet, se evt. http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=55 ..
Ville abre lige nævne det, no harm.. :)
</RealOne>
Avatar billede mmll Nybegynder
24. juli 2001 - 21:40 #13
< Til alle jer, som syntes at knapperne skal skifte farve når pilen er over knappen.

Jeg laver hjemmersider der fylder ca. 25 KB. pr side og hvis der skal ske dissse ting på siden, kræver det 4 billeder mere af 3 KB pr. stk. Det fylder og jeg vil ikke lave de knapperne dårligere i billed kvalitet, for at få plads til dette. Ellers havde jeg gjort det.
Avatar billede fop Nybegynder
24. juli 2001 - 21:41 #14
ML>>

1. Efter min smag er din lilla lidt for hidsig.
2. Synes indholdet er en smule tyndt. Det kan der arbejdes med.
3. Dine knapper er faktisk meget pæne.
4. Brugervenligheden er helt i top.
5. Du mangler lissom et eller andet. Noget ASP eller java.
6. En mouseover effekt mangler man altid

Det var sådan set det.

Jeg vil sige 4-5 stykker. Når indholdet kommer på plads så 6-7.

MVH
Lars Farsøe (FOP)
farsoesoddsplace@sport.dk

Ret evt. det der er blevet skrevet her:  http://www.builder.dk/debat/message.asp?MID=24948
Avatar billede eflow Nybegynder
24. juli 2001 - 21:59 #15
jeg vil sige (sikkert som de andre) at din side er en lille smugle for statisk..smid noget på den så der kommer mere liv....og den der lilla er lidt for lilla til min smag men...hver mand sin smag...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
24. juli 2001 - 23:00 #16
realone  >> www.etsite.dk
Avatar billede zoidberg Nybegynder
24. juli 2001 - 23:45 #17
\"Jeg har et stort talent for at designe flotte, spændende og kreative websider\"

Jeg synes erlig talt ikke at den er særlig flot, spændende eller kreativ, det hele er set før, og farverne(farven(!)) er ikke særlig flot!

Just my 2 cents...
Avatar billede yaief Nybegynder
25. juli 2001 - 00:16 #18
Midten 5-6.

Som prodic siger er den lidt små-kedelig. Intet nyt - og jeg er ikke super vild med din tydelige 3D PhotoShop effekt :)

Mouseover - hvorfor ikke? Folk skal jo først se effekten når siden ER loadet - så kan du vel vente med at loade knapperne til de rører ved dem - så henter de først 25 - derefter 3kb når de rører - det burde vel være til at forsvare??

Jeg får også en runtime (hvad bruger du egentligt det programmering til??? (gad ikke kigge koden...)) - typsik fejl man ser i IE6beta...

Okay. Forfra: Comic Sans har aldrig været specielt køn - og den virker bestemt ikke prof - men det gør dit site jo i det hele taget ikke. Den lilla er lidt, well, gennemtrængende. Det er ikke en særlig normal farve - og den fylder meget. Jeg får et lille billede af dig i hovedet som en grim, lilla space-alien *GG*. Knappen \"Mig\" har en grafik-fejl - den ødelægger din 3D kant for oven. Der hvor du har overskriften er siderne ikke ens - hvis du har brugt \"Pen Tool\" til at lave den - så lav den dog halv i stedet, og spejlvend en kopi. Så bliver de da i det mindste ens.
Den meget utydelige ramme du har går en pixel for langt ned.

Men alt i alt kan jeg ok li\' siden. Den er gennemført sød (og blød) - men det er ikke ligefrem en side der siger :: \"wow, hun (?) ved bare hvordan en prof side skal se ud!\". Jeg ville være bange for at hyre dig. Men jeg har selvfølgelig også kun råd til at hyre freelancere for tiden...

Nåmen - lidt mere \"se, jeg er sej\" over siden - ellers sælger du ikke dig selv ordentligt. Du skal jo trods alt tænke på, at du formodentligt skal lave hårde, prof business-sider hvor du bliver hyret - formodentligt ikke bløde, lilla sider. Så et godt råd - brug designet hvis du skal vise dig, din søn og den sidste familie-udflugt frem - men find på noget lidt mere koldt, kynisk og prof hvis du vil sælge dig selv som webdesigner.

Ja - bare mine tanker om siden.

6-7 for de bløde værdier. 3-4 for det siden faktisk skal bruges til.

Mvh
YaiEf
Avatar billede yaief Nybegynder
25. juli 2001 - 00:19 #19
Og lad så være med at copyrighte de sider!! *GG*. Ingen gider se på det - hvis du vil være sej så skriv dog en \"disclaimer\" - dine ikke vildt kreative designs er allerede beskyttet - og enhver 12-årig kan efterligne dit HTML med en tilfældig shareware WYSIWYG editor.
Avatar billede victor44 Nybegynder
25. juli 2001 - 13:56 #20
Det ser fint ud. Jeg vil nu nok have valgt nogle andre farver, men det afhænger jo af hvilket signal du ønsker at sende ;-)

Du skal arbejde med dine tekster, mere kød på.

Og husk lige at få styr på de stave, og gramatiske fejl der er.

Keep up the good work.

LuF
Avatar billede yaief Nybegynder
25. juli 2001 - 17:32 #21
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#660066\" onLoad=\"aabnvindue();\"> <<FEJL i din onLoad funktion!!>>
</body>
</html>
Avatar billede lawyer Nybegynder
26. juli 2001 - 14:14 #22
Designet er pæmt og reelt. Men hvis du skal have arbejde ved hjælp af den side..så ændre farven. Man vil jo tro at en side du skal lave vil blive pusse-nusse-lyserød med bamser på :)
Avatar billede kong9 Nybegynder
26. juli 2001 - 14:15 #23
Prøv den her.

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#660066\" onLoad=\"aabnvindue();\"> <<FEJL i din onLoad funktion!!>>
</body>
</html>