Avatar billede dj-sejler Praktikant
21. september 2010 - 23:19 Der er 1 løsning

AJAX dropdown med MySQL opslag

Hej

Jeg har kodet mig en liste med "grunddata" fra min tabel, hvor jeg tæller antal gange de opstår.

via en while-løkke udskriver jeg dem på skærmen.

grøn (10 gange)
blå (4 gange)
gul (1 gang)

Det jeg gerne vil have er nu:
- at hvert udskrift skal være et "link" som når man trykker på det "skubber" resten af siden ned og skriver alle dataene ud:

eks:
grøn (10 gange)
blå (4 gange)
- blå bil
- blå himmel
- blå planet
- blå banan
gul (1 gang)

Men da der kan være ret mange flere end 10 som ved grøn måtte det meget gerne være sådan at den før efterspørger dataene når man beder om dem.

Og også meget gerne sådan at når man så trykke på grøn folder blå sig ind igen.

Er der nogen der kan hjælpe med det?
Avatar billede dj-sejler Praktikant
22. september 2010 - 11:16 #1
lukker og genopretter i JAVASCRIPT