Avatar billede andenand Nybegynder
21. september 2010 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup med Xcopy via CMD.exe - Win7, 64 bit - "Der er ikke tilstrækkelig hukommelse"

Hej

Jeg har lavet mig et større backup .bat via cmd.exe i win7 x64.
I processen får jeg følgende fejlprompt:
"Der er ikke tilstrækkelig hukommelse".

Jeg sidder på i7,Q740, 8gb ram - så jeg tvivler at hukommelse faktisk er årsagen.

Nogle som har en løsning på det?
Avatar billede wracher Nybegynder
21. september 2010 - 14:25 #1
Hmm batch backup, har du tjekket Sikkerhedskopiering og gendannelse i kontrol panelet ?

Kunne man se dit script ?
Avatar billede wracher Nybegynder
21. september 2010 - 14:30 #2
The XCopy command fails to handle a fully qualified filename (filename + path) which is greater than 254 characters (which is by the way also the maximum path length allowed by Microsoft OS)

Så du kan evt. prøve at lave filnavene kortere..

Ellers brug robocopy, her er prams' liste
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc733145%28WS.10%29.aspx
Avatar billede neoman Novice
21. september 2010 - 14:32 #3
eller brug noget backup software, som fx http://www.cobian.se/cobianbackup.htm
Avatar billede andenand Nybegynder
28. september 2010 - 16:49 #4
Hey, tak for svaret - jeg prøvede robocopy - lidt forvirrende med kommadoerne, og umiddelbart noget langsommere til at tjekke hvilke filer, som er opdaterede/ikke opdaterede siden sidst.
Men det går i det mindste ikke ud :)

takker!