Avatar billede anje06aj Nybegynder
21. september 2010 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forside ved balance og budget

Hej

Jeg vil gerne ændre forsiden, eller smide noget mere tekst på, når jeg printer en balance eller et budget. Er det muligt at ændre forsiden og hvor? og kan man have flere forsider??
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
21. september 2010 - 12:40 #1
Hej

Jeg vil mene, at du skal have rettet selve rapporten til i udviklings miljøet, men så er der også rig mulighed for at få lavet de tilretninger til den som du ønsker.

Du skal dog være opmærksom på at det kræver 1 stk. rapport tilretning at rette i rapporten og at det mulighvis skal være en udvikler der gør det.

Håber det kan hjælpe, ellers er du mere end velkommen til at skrive igen.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen
Avatar billede anje06aj Nybegynder
21. september 2010 - 13:08 #2
Tak for svaret

Skal bare lige være helt sikker. Så det den eneste forside man umiddelbart nemt kan få er forsiden man sætter flueben ved, ved udskrift af balance og den indenholder regnskabets navn og anden infor samt de perioder man har valgt...
Avatar billede mariaf Juniormester
21. september 2010 - 19:23 #3
Du kunne jo også bare udskrive den til Word. Så kan du selv rette atl det du ønsker.