Avatar billede Slettet bruger
21. september 2010 - 01:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vejret på Skrivebordet

I den her tråd http://www.eksperten.dk/spm/250047 er der en der skriver at han på sit skrivebord har en femdøgns prognose der selv løbende opdateres

Hvor finder jeg sådan et program?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. september 2010 - 02:06 #1
Avatar billede gnuff Praktikant
21. september 2010 - 02:46 #2
Hvis ikke jeg husker forkert, så ligger den allerede i din windows, du skal bare finde den frem.
Højreklik på skrivebordet, og vælg Gadgets, der ligger vejret, den dobbelt klikker du på, så kommer den på skrivebordet.
Derefter skal du bare lige sætte din lokation ind, så har du vejret
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2010 - 03:39 #3
vejmand -> Fylder den ikke hele skrivebordet? Syntes det ser sådan ud. Er jeg ikke inteersseret i.
Det skal bare være et lille vindue jeg kan placere i et hjørne på skrivebordet, som viser en 7-døgns prognose med temperaturer, vind og nedbør...

gnuff -> Ikke hos mig. Jeg bruger XP.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2010 - 03:45 #4
Noget a la dette: http://yfrog.com/afvejrj
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2010 - 03:58 #5
#1 Har hente den for at prøve den af. Men fatter ikke hvad jeg skal stille op med l*rtet. Der er jo ingen exe.fil. Hvad gør man???
Avatar billede 2Mida Praktikant
21. september 2010 - 09:16 #6
yahoo har en widget engine hvor man kan knytte små widgets til sit skrivebord, bl a yahoo weather som kan det du beskriver

..Ole
Avatar billede gnuff Praktikant
21. september 2010 - 14:44 #7
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 16:07 #8
Jeg får ikke svar på det jeg spørger om.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 01:16 #9
#5
Avatar billede vejmand Juniormester
28. september 2010 - 01:29 #10
postus >> hvad mener du med din sidste kommentar???
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 23:39 #11
Jeg henviser til indlæg nummer 5.

Ville prøve den af du linker til. Men kan ikke finde ud af hvordan man gør. Der er ingen exe fil...

Men du kender den jo ikke, så det kan du nok ikke hjælpe med.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2010 - 02:24 #12
Som der står i linket, er den til Vista eller Windows 7.
Eftersom du har XP kan du nok ikke bruge den.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 03:19 #13
Okay.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2011 - 18:14 #14
.