Avatar billede spazzer Nybegynder
20. september 2010 - 23:53 Der er 2 kommentarer

Kan et VGA signal gøre nogen skade på andre elektroniske enheder?

Jeg har prøvet at slutte et vga signal til en tv-tuner enhed. Enheden har et han stik som indgang og hunstik som output, hvilket jeg ikke bemærkede før efterfølgende. Har derfor byttet om på in og out signalet, men kan dette gøre nogen skade? Kan nemlig ikke få tv-tuner enheden til at fungere igen, hvilket undre mig lidt. Vil umiddelbart tro VGA signalet er uskadeligt, men måske jeg tager fejl? Kan også være tilfældigt tv-tuneren er stået af samtidig?
21. september 2010 - 06:10 #1
Point ude: 790 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/spazzer - og vi andre undrer os over din manglende feedback på dine tidligere spørgsmål ???

---
Avatar billede spazzer Nybegynder
22. september 2010 - 02:46 #2
Så er der ryddet op på de tidligere åbne spørgsmål. Beklager.