Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:05 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

SMS gateway

Hvordan kan www.coolsms.dk og www.telebesked.dk bruge sms gateway da de ikke betaler for denne services.. ? Nogen som ved hvordan man gør det ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 20:07 #1
Det gør de også ! www.coolsms.dk betaler skam for at have deres SMS gateway ..
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:08 #2
Hvor ved du det fra ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 20:09 #3
Det står højt og larmende på deres side .. men hvorfor påstår du de ikke gør uden at have undersøgt det ?
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:09 #4
Jeg har undersøgt og det gør de ikke
Avatar billede netsrac Praktikant
24. juli 2001 - 20:10 #5
Jeg VED at coolsms.dk betaler for det, kender nogen der har relation til det site.
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:15 #6
Hvem har de deres SMS gateway hos ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 20:16 #7
mobilix(orange)
Avatar billede netsrac Praktikant
24. juli 2001 - 20:17 #8
Et udenlandsk firma, mere ved jeg ikke.
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:18 #9
Ok det er sku utroligt så mange som ved det ?
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:18 #10
Hmmm hvem kan give mig den billigste udbyder gerne gratis
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 20:34 #11
Man kan ikke få en sms-gateway uden at betale ..
Hvis man kunne, så var der nok flere end telebesked.dk, coolsms.dk og besked.dk der havde det ..

Hvis du skal ha\' sådan en service koster det ca. det samme for dig når de sender en sms ..
Dvs. at når de sender en sms fra dit site betaler du for den ..
dvs. mellem 30 og 40 øre ..
Avatar billede fozzi Nybegynder
24. juli 2001 - 20:41 #12
????????????????????? JEG VED DET MÅSKE ??????????
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 20:53 #13
Ok hvordan ?
Avatar billede rasmustest Nybegynder
24. juli 2001 - 21:47 #14
hvad er en gateway?
jeg har lavet en sms sender skal jeg betale for den?
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 21:54 #15
Kan det passe at www.smscenter.dk også bruger sms gateway ?

Jeg er 100% sikker på at de må snyde med disse sms gatyways for jeg har lige set priserne for at oprette sådan en og det koster 20000 samt 0,50 øre pr. sms hmmmmm
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:00 #16
Det er desværre prisen ..
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 22:04 #17
Jeg skal bruge en løsning
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:05 #18
Så må du betale ..
Hvis alle kunne gøre det, så var der nok flere sms sendere der kunne sende med det samme, tror du ikke :)
Avatar billede rasmustest Nybegynder
24. juli 2001 - 22:06 #19
Jeg tror man bare skal gøre som før.Hvis man skifter nummer skal det stadig gå over den gamle server.Men skal man betale smsgatyway når man laver en sms sender det har jeg da ikke gjort indtil nu!
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:07 #20
rasmustest->
Opret dit eget spørgsmål hvis du ønsker at spørge om noget ..
Avatar billede flash_man Nybegynder
24. juli 2001 - 22:16 #21
Resmustest nej det skal du ikke
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
25. juli 2001 - 10:45 #22
Man KAN godt bruge andre folks (www.besked.dk) SMS gateway men de vil nok hurtigt opdage det hvis der bliver sendt for mange SMSer(*). Jeg har før gjort det for at bevise at det kunne lade sig gøre og det har flere andre også f.eks: http://myplace.dk/sms/

* Medfører sikkert sagsøgning m.m.
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 12:57 #23
Slet ikke fusk med i dette spørgsmål ..
Avatar billede myplacedk Nybegynder
14. januar 2003 - 15:42 #24
En eller anden har i dag fulgt linket her på siden til noget jeg lavede engang for længe siden, og fjernede for næsten lige så længe siden. ;-)

I den anledning kan jeg fortælle at jeg er indvolveret i et projekt, hvor vi har fået nogle gode priser på afsendelse af SMS af SMS A/S ( http://www.smsas.com/ ), det er vist enda standard-priser. Jeg har desuden læst specifikationen på deres http-interface, det ser ud til at være meget nemt at arbejde med.

Prisniveauet kan helt klart konkurrere med priserne på at sende SMS fra GSM-telefon, og så får man enda funktionalitet på et helt andet niveau, end en almindelig GSM-telefon kan klare.
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:11 #25
Desværre er der ikke noget der er gratis idag, men hvis man endelig skal ud og have fat på en professionel SMS gateway så vil jeg også anbefale CoolSMS eller www.CPSMS.DK

Hos CPSMS har de f.eks. billige SMS priser og en masse gode features. Den store fordel af at der ikke er nogen oprettelse eller månedlig licens, man betaler kun for de SMS'er man sender. Derudover så har der også altid været god support både pr. tlf & email de gange jeg har behøvet hjælp. - Ved at oprette et gratis demologin her www.cpsms.dk får du 10 SMS'er til at teste systemet med.