Avatar billede superwulff Nybegynder
20. september 2010 - 10:58 Der er 1 løsning

Border på kolonner i CSS

Hej

Jeg er igang med en hjemmeside og har brug for lidt hjælp for der er en enkelt ting jeg ikke kan få til at virke

En skitse over opbygningen er her: http://wulffnet.dk/gfx.gif

Problemet er, at jeg har to sidemenuer i hhv venstre og højre kolonne, menuerne ligger i hver deres <div> som er sat til float left og right. Disse er markeret med A og A1 på skitsen ovenfor.

Det jeg gerne ville, er at få A til at fylde A+B og det samme ved højre kolonne, for jeg vil gerne have en border med samme højde som C, således at siden bliver "indhegnet" til højre og venstre.

Jeg har prøvet at gøre dem height:100%; men det gør ingen forskel.

Jeg kan ikke bare sætte border på A og B hver for sig så jeg skal bruge en løsning som specificeret ovenfor

Håber virkelig i kan hjælpe.
Avatar billede superwulff Nybegynder
20. september 2010 - 11:17 #1
Nevermind, jeg lukker selv :-)

satte en div uden om hele skidtet og gav den en border