Avatar billede lonepeter Novice
19. september 2010 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musemarkør skifter til forstørelsesglas og zoomer af og til af sig selv

Hejsa...

Jeg har et irriterende problem med min HP bærbare med Windows 7...

Af og til skifter musemarkøren til et forstørelsesglas, uden at jeg selv mener at have gjort noget for at det sker... - Problemet kan så løses ved at gå ind og vælge et andet tema for musemarkør...

Men af og til gå computeren lidt amok og begynder at zoome ind og ud helt af sig selv, har indtil videre ikke fundet nogen kur mod dette andet en at genstarte, hvilket jo ikke er nogen særlig fed løsning...

Er der nogle der har oplevet noget ligende og eventuelt ved hvad det er som udløser problemet og en løsning på det...

Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
19. september 2010 - 17:39 #1
Mon ikke du har aktiveret en handicap-funktion: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/accessibility
Avatar billede lonepeter Novice
19. september 2010 - 17:52 #2
vejmand, umiddelbart synes jeg ikke at det ser sådan ud... - Når den skifter forstørelsesglasset, så sker der i grunden ikke andet end at muse markøren er ændret, synes ikke at den får anden funktion...

Når computeren begynder at zomme ind og ud er det ligesom om at det er den der funktion nederst i højre hjørne i IE der går amok så den bare zoomer ind og ud, men kan vist også ske i Word og Excel, er lidt i tvivl om, om det også kan ske på skrivebord m.v.
Avatar billede lonepeter Novice
11. oktober 2010 - 09:38 #3
Har været inde i opsætningen af Touch Paden og slået forskellige funktioner fra og tror det umiddelbart har hjulpet...