Avatar billede hamdermanglerenpc Nybegynder
18. september 2010 - 03:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

leder efter en bærbar der kan trække store spil til 6500 max

hej jeg leder efter en bærbar som kan trække store spil (som mw2) og ville vide om det var muligt at finde en, mit budget er 6500
Avatar billede mamloo Nybegynder
18. september 2010 - 09:12 #1
Tjek edbpriser.dk ud, her kan du tit og ofte finde nogle anmeldelser. Men faldt over denne bærbar, dog skal du spare en smule endnu ;) http://www.edbpriser.dk/Product/Reviews/Review.aspx?aid={1C35762C-8E82-4970-B176-A1BB0970CA02}
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2010 - 09:20 #2
Denne kan klare de fleste spil, dog ikke de nyeste i 3D osv. i høj settings, men f.eks  Modern Warfare 2 har den ingen problemer med i høj grafik settings.
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/226361/Acer-TimelineX-5820TG.html
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2010 - 09:29 #3
Hvis du f.eks hellere vil have en 17", så er nedenstående en god mulighed.
Den kører dog med AMD processor, som er lidt ringere end Intel`s
Denne svarer til en Intel core I3 på ca. 2,26Ghz.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4227046
Avatar billede torben_rasch Nybegynder
18. september 2010 - 10:02 #4
Det er altid fristende, lige at gå en tak op og så igen en tak op - man vil jo gerne have en så god maskine som muligt :-)

Den foreslåede MSI kan i hvertfald anbefales. Min søn købte GX 740 (17 " versionen af GX 640) for 8.500 hos computersalg.dk og er på ingen måde blevet skuffet over maskinen. Computersalg.dk kan man desværre ikke sige det samme om, men de er billigst med maskinen.
Avatar billede hamdermanglerenpc Nybegynder
18. september 2010 - 17:22 #5
tror jeg vælger acer timeline,den ser lovende ud og passer lige til mit budget, tak for de hurtige svar. :)