Avatar billede Vildon Nybegynder
17. september 2010 - 21:14 Der er 7 kommentarer

Mine ord og sætninger flytter sig pludselig når jeg skriver.

Er der nogen der kan hjælpe når jeg skriver flytter de ord jeg har skrevet sig pludselig og nogen gange oveni det jeg har skrevet tidligere.
jeg er ved at blive vanvigtig af det.
Jeg har windows 7
17. september 2010 - 21:32 #1
Velkommen til E. ...

Gætter på at der er tale om en bærbar PC ?

Med TOUCHPAD foran ?
http://www.notebookcheck.net/uploads/pics/touchpad_39.jpg
Avatar billede Vildon Nybegynder
18. september 2010 - 06:22 #2
Karise_Larry ja det er en Toshiba L300 Sattelite kan du hjælpe,da det er et stort problem for mig når jeg skriver.
Avatar billede Zephox Nybegynder
18. september 2010 - 08:23 #3
Det er, at du kommer til at røre ved touchpad'en, der så tror at du trykker et andet sted. og så kommer du til at skrive andre steder i stedet for. det eneste du kan gøre, er at løfte dine hænder når du skriver, medmindre du har et keyboard du kan tilslutte din pc, eller har en knap, der slukker for touchpad, så du ikke kommer til at trykke på den ved et uheld, når du skriver. ligesom der er en knap ved siden af touchpad på en Acer Aspire 5536.
Avatar billede Vildon Nybegynder
18. september 2010 - 09:18 #4
Hej Zephox mange tak for hjælpen det virker.
18. september 2010 - 10:29 #5
Ti hi - det har jeg nemlig set en del gange før *S* ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede Vildon Nybegynder
19. oktober 2010 - 06:18 #6
Ja nu er problemet løst.
19. oktober 2010 - 06:22 #7
<Vildon>: Som standard skal DU ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret til (til løsninger og pointgivning) ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Du skal altså [acceptere] svaret i #3 fra <Zephox> ...