Avatar billede sholck Nybegynder
17. september 2010 - 13:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hovedtelefoner på netbook

Højtalerne på min netbook er elendige, så jeg bruger hovedtelefoner. Nu virker det ikke mere, højtalerne bliver afbrudt, men der er ikke lyd i hovedtelefonerne (som virker). Måske er stikket gået i stykker, men kan det være noget andet?

Jeg bruger Vista
Avatar billede bonne11 Nybegynder
17. september 2010 - 14:15 #1
Har du prøvet om det er en opdatering i Vista? Prøv med en systemgendannelse:)?
Avatar billede sholck Nybegynder
17. september 2010 - 14:28 #2
Jeg venter lidt med at prøve, det er et stort skridt, sætter måske lørdag af til det.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
17. september 2010 - 16:10 #3
Okay, men lad mig vide om det hjælper:) Ellers test hovedtelefonerne i en anden bærbar:)
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2010 - 16:21 #4
det er et stort skridt

Mener slet ikke systemgendannelse er ikke noget stort skridt. Du kan fortryde den bagefter

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Avatar billede bonne11 Nybegynder
17. september 2010 - 16:28 #5
Nej men hvis han har travlt?
Avatar billede Zephox Nybegynder
18. september 2010 - 08:26 #6
Det tager 5 min at lave en systemgendannelse. Og forresten, har haft samme problem. Men det var fordi, at min pc, bruger et program som den åbner, for at stikket fungerer. Det kan være at din pc ikke har det program åbnet, eller at du er kommet til at deaktivere at den skal starte op, når du tænder din PC. Og ved heller ikke om du bare bruger standby når du ikke bruger din bærbare, eller om du lukker den helt ned. Hvis du bare sætter den på standby, så prøv at genstarte din PC.

- Zephox
Avatar billede sholck Nybegynder
21. september 2010 - 13:43 #7
Problemet er forsvundet igen lige så pludseligt som det er opstået.

Jeg havde ikke installeret noget nyt, og laptopen er blevet lukket helt ned flere gange i perioden. Jeg havde også testet hovedtelefonerne i mit anlæg.

Jeg skal af med pointsene alligevel, så skriv et svar bonne11, tak.
Avatar billede sholck Nybegynder
17. oktober 2010 - 08:44 #8
Luk