Avatar billede benjarominde Nybegynder
17. september 2010 - 07:03 Der er 4 kommentarer

Mit internet virker ikke.. måske netværkskortet er i stykker..

Hej. Jeg har en bærbar Dell Inspiron 1720. Når jeg går på nettet, kan det kun lade sig gøre hvis jeg har netværksstikket i fra mit modem, hvis jeg tager stiiket ud, kan den ikke oprette forbindelse til internettet, og Jeg har skiftet modemmet ud med et spritnyt.
Den kan sagtens finde modemmet, og der er fuld signalstyrke.. den kan bare ikke oprette forbindelse.
hvis jeg trykker på det røde kryds i højre øverste hjørne i IE8. skriver den at IE er holdt op med at fungere... hver gang... Jeg kan heller ikke komme på Netbank, så stopper den bare med at virke...

Kan det være netværkskortet der er i stykker? og kan det laves???

Jeg bruger vista. IE8 har virket i nuværende opsætning, det kom pludseligt..

Jeg har prøvet at scanne hele pcén.. Jeg har brugt ccleaner + anti-malware... der er bare intet der virker....
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. september 2010 - 07:42 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2010 - 08:25 #2
Avatar billede kuku2009 Nybegynder
17. september 2010 - 09:19 #3
Du skal da lige lave en fejlsøgning først. Start med at låne en andens computer, og se om den virker. Hvis den gør, er du sikker på at fejlen ligger i din bærbar.
Det underlige er, at du godt kan komme på nettet via lan-kablet, hvilket betyder at din router godt kan finde ud af at tildele dig en IP.
Har du overvejet en alternativ browser? En clean install af windows er altid rart. Især hvis du bruger vista bør du overveje at skifte til windows 7.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2010 - 09:45 #4