Avatar billede sonny-j Nybegynder
16. september 2010 - 20:19 Der er 2 kommentarer

Beosound 3000 styring af lyd fra PC

Er ret ny i den fagre B&O verden hvad angår anlæg . Men har haft deres Beolab 8000 højtalere i mange år - og er nu ejer af en lidt aldrende Beosound 3000

På en alm surround receiver er det jo nemt at forbinde lyden fra pc over i anlæget og ud igennem højtalerne .. Men hvordan klarer jeg lige denne på sådan et B&O anlæg ?
Avatar billede sonny-j Nybegynder
18. september 2010 - 08:23 #2
Tak - men denne har jeg .. jo lidt input udover bruger manualen jeg savner . Altså praktisk erfaring og tekniske muligheder for at løse min udfordring bedst mulig