Avatar billede einstein Nybegynder
24. juli 2001 - 17:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber jeg en køler til min 1,4 tbird?

Jeg sidder her i Odense med en 1,4 tordenfugl købt i prcdata.....jeg kan først få en køler fra dem om en uge+

Så jeg sad og tænkte: Mig vil have en køler NU!
Så hvis nogen kender nogen steder jeg kan tage hen Odense eller Fyn (eller Midtjylland) og købe den imorgen....eller overmorgen vil jeg meget gerne vide det....

......hvor fedt er det at sidde med en spasserkraftigt cpu uden at kunne bruge den..... :(
Avatar billede pennywise Nybegynder
24. juli 2001 - 18:02 #1
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
24. juli 2001 - 18:07 #2
www.holm-data.dk <--- han er god!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 18:29 #3
www.3dcool.com er god!
Avatar billede einstein Nybegynder
24. juli 2001 - 18:39 #4
hmmm
1. Tror du ikke jeg har checket de steder?
2. Kan godt være...MEN HAN HAR INGEN KØLER TIL EN 1.4
3. ØMMMM det er et engelsk site, tror du selv at han har en biks jeg hurtigt kan få den i? eller han kan sende mig den på en dag?
Avatar billede thomaspckoeber Nybegynder
24. juli 2001 - 18:41 #5
Prøv www.he-pc.dk i Fredericia. Det er relativt tæt på.
Avatar billede pennywise Nybegynder
24. juli 2001 - 18:41 #6
jammen på www.edbpriser.dk har de da den nye cooler master den kan klare 1,4

men ellers har en ved www.midtdata.dk
Avatar billede einstein Nybegynder
24. juli 2001 - 18:57 #7
jamen forklar mig en ting så:
Har i nogen ide om hvor højt 36.5 dB(A) er?
Folk siger at 18 dB(A) er næsten lydløst, og 38 er trods alt det dobbelte....
http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/ep5-6i11.html
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 20:36 #8
Jeg undersøger lige om der er en på lager ;o)
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 20:40 #9
einstein  lige en bemærkning, du kunne jo godt være kommet med oplysningen omrking db i dit spørgsmål. Du kan ikke tillade dig at afvise et svar edb priser, det er helt sikker , der er en forhandler der som har en på lager ;o)
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 20:44 #10
36 db er ikke så meget for en køler til en 1,4 Ghz TB!
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 20:48 #11
Firmaet har en på lager ;o)
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 21:00 #12
:)
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2001 - 21:10 #13
Du skriver støjsvag, med selvregulering, så den selv slukker når temp er nået?
Avatar billede einstein Nybegynder
24. juli 2001 - 22:39 #14
hmmmmm jeg tror bare jeg køber den coolmaster.......

Men det er ikke fordi han svarede \"edbpriser.dk\" men fordi han anbefalede et mærke.

Det andet er jo som at svare \"www.british-encyclopedia.com\" til spørgsmålet \"Hvor mange unger får en bjergged\"
VÆRSGO\' så kan du selv finde resten.........hvis i forstår....
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2001 - 09:10 #15
Det ser ud til at der er flere firmaer, når man ser hos edbpriser, der har coolmaster på lager, der kan sende den allerede i dag, når 36 db er ok. Endvider koster den heller ikke kr. 400,00 .
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2001 - 09:23 #16
36 db er en rimelig støj, det er hvad vores opvasker kører med, med døren lukke på klem til køkkenet, kan man ikke hører den inde i stuen, men den støgsvag køler ligger nede på omrking 18 db, der skal man næste have hovedet ind til kabinettet for at kunne høre blæseren, men, alle kølere skal så være 18 db , hvis man skal have gælde ud af det.