Avatar billede megabody Nybegynder
14. september 2010 - 22:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

scan til pdf (helst Outlook mail)

Hej derude,

Vi har en Canon 3220 N på arbejde - en ældre svend, men den kører egentligt meget godt og er trods alt kun en 5 - 6 år gammel. Har arkføder, 4 skuffer etc. Funktioner inkludere Scan, men funktionen virker ikke.
Iflg vores Canon konsulent kan man ikke mere få software (eller hvad der nu skal til) til at scanne ind på pdf til ens outlookmail, som jeg kunne i mit tidl job.

Er der nogen derude der har:
a) et løsning som gør det muligt at scanne via vores kopimaskines arkføder til pdf > outlook
b) et bud på en prisbillig enkeltstående multifunktionsmaskine, eller andet, der kan løse behovet for at scanne ganske almindelige A4 og A3 kopier via arkføder til pdf, og derefter til Outlook.

Endeligt skal jeg oplyse vi kører en Citrix løsning.

På forhånd tak for eventuelle løsninger
Avatar billede teknik Juniormester
14. september 2010 - 22:52 #1
relateret
http://www.copytechnet.com/forums/canon/12717-irc-3220n-universal-send.html

Canon danmark omtaler denne "option" i brochuren til 3220n
http://www.brochures.canon-europe.com/getFile.php?languageid=4&productid=8041&categoryidID=3879

Og den nævnes også i flere andre.
Der omtales andetsteds at løsningen (i US)er dongle beskyttet.

Prøv at ringe til Canon ...ikke til sælgeren...og spørg efter en "universal-send software option.

mvh :-)Teknik
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2010 - 07:49 #2
hvorfor er spørgsmålet oprettet som et svar

brug kommentar

svar er til lukning af spørgsmål og man lægger først et svar når man bliver bedt om det

http://www.bestfreewaredownload.com/freeware/t-free-documalis-free-scanner-freeware-vjwkrici.html

+

http://www.cutepdf.com/

en mulighed
Avatar billede teknik Juniormester
20. september 2010 - 11:03 #3
Hej megabody

Nedenstående er henvendt til Treatmenice.
vedr. bemærkningen i ¤2 der lyder:
...hvorfor er spørgsmålet oprettet som et svar
...brug kommentar
...svar er til lukning af spørgsmål og man lægger først et svar når man bliver bedt om det

**************************
- Vi kan vel alle blive enige om, at spørgsmålet er oprettet som et spørgsmål .... - ikke?

- jeg går derfor ud fra at du mener...."hvorfor lægger jeg (i #1) et "svar" - ikke en "kommentar".

Jo, jeg lægger et "svar" fordi jeg som "ekspert" vurderer at det input jeg kommer med har en høj sandsynlighed (90%+) for at ville kunne løse spørgers problem, og derfor er et "svar".
Er spørger uenig, så kan spørger blot afvise svaret.

Mens en "kommentar" i "min bog" er beregnet til fx:
- At svarer kan spørge ind til problemet
- At spørger kan uddybe.
- Samt svar med lavere sandsynlighed som kun er "et skud i tågen"

Når spørger så er tilfreds....eller opgiver emnet...så kan spørger fordele points og lukke spm. uden at skulle vente i dage, uger (eller forever)på at en "ekspert" vender tilbage til netop det spørgsmål.

Dvs. Nemmere, hurtigere service for både spørger og svarere
Det er den måde jeg bruger eksperten på.
Beklager at "nogens bog" tilsyneladende foreskriver det modsatte.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede megabody Nybegynder
25. oktober 2010 - 18:59 #4
Har prøvet forslagene men har måttet opgive da ingen af forslagene fungerede.
Har købt en separat mail scanner - imod min vilje, men sådan er der jo så meget.

Tak for svarene.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 08:05 #5
i det tilfælde du selv løste det lægger DU et svar og accepterer - så er den lukket
Avatar billede megabody Nybegynder
26. oktober 2010 - 08:48 #6
Jeg vil meget gerne give point for jeres forslag - Hvis man kan give jer fifty/fifty vil jeg bede jer sende mig svar som jeg kan give point.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 09:10 #7
ok for mig
Avatar billede megabody Nybegynder
26. oktober 2010 - 13:45 #8
Kan åbenbart ikke dele pointgivning, men "Teknik" er med på den værste hvis jeg kan afgive point på anden vis.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 15:13 #9
jeg laver en 100 point til teknik

her er de

http://www.eksperten.dk/spm/922337

m.v.h