Avatar billede gipsi Nybegynder
04. januar 2000 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eicon diva modem

Hver gang jeg starter min computer,
har Windows Fundet et modem mere,
hvordan kan det gå til når der kun er et modem i maskinen.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
04. januar 2000 - 08:45 #1
Virker dit modem ellers som det skal, og er det installeret i den rigtige port?
Avatar billede ravelin Nybegynder
04. januar 2000 - 09:01 #2
Rigtige driver plejer at hjælpe....
Mit Omninet modem gjorde det også.
Avatar billede cheese Nybegynder
04. januar 2000 - 09:27 #3
Det er fordi det er et plug and pray modem. Fjern begge modem som er installeret i system - genstart og lad din windows finde dit modem. Installer de nye drivere - så skulle det virke.
Avatar billede gipsi Nybegynder
04. januar 2000 - 10:26 #4
jo, så har jeg prøvet at fjerne modemmerne fra systemt.og installeret
drivern som windows foreslår, alt virker
som det skal bare jeg annulerer ved start af windows,for windows finder
et nyt modem hver gang jeg starter
(Windows finder ikke et plug and "pray"
modem , finder et standart modem)
Avatar billede ravelin Nybegynder
04. januar 2000 - 12:52 #5
HUSK at slette .inf filen der ligger i inf biblioteket under windows.
Den .inf fil du skal slette er den samme som der følger med til driverne.
Hvis du ikke gør det vil den bruge den gamle driver, og så fungerer det ikke.