Avatar billede kennetV Nybegynder
13. september 2010 - 18:32 Der er 4 kommentarer

gaming bærbar

HEJ.

Jeg er i besiddelse af en HP HDX 18".

Jeg har en P8800 core 2 duo 2,67Ghz
4 g ram
nvidia GT 130M
Windows 7
mainboard: Quanta 3610
---------------------------
Jeg skal gøre den mere spil aggressiv. Hedder det så en ny CPU eller graf kort? eller begge?
har i nogle gode ideer til ny hardware?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2010 - 18:38 #1
Det er de færreste bærbare, man kan skifte grafikkort på.
Muligvis kan du få en kraftigere CPU, men her skal du tjekke med HP.

Det er en af ulemperne ved bærbare...
Man kan ikke rigtigt skifte noget hardware selv.
Normalt kun ram og harddisk.
Avatar billede kennetV Nybegynder
13. september 2010 - 18:48 #2
hvilke grav gælder da, hvis man vil have anden grafik processor?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. september 2010 - 20:39 #3
Som john_stigers siger, så tag kontakt direkte til HP. De kan nok hjælpe dig med reservedelene, men regn med at delene næsten kan blive lige så dyre, som din pc var da du købte den!
Avatar billede Zephox Nybegynder
17. september 2010 - 06:42 #4
Der er altid meget billigere, at købe en helt ny bærbar, end at udskifte dele på en bærbar. Du vil få det meget billigere, hvis du købte en helt ny bærbar PC, med de rette specifikationer, for den gamer PC du gerne vil have.