Avatar billede beguze Nybegynder
13. september 2010 - 09:38 Der er 1 løsning

Outlook 2010 og tredieparts programmer

Jeg har længe bøvlet med at det nye outlook 2010 ikke vil asocierer sig ordenligt med Windows tredje parts programmer, såsom Adobe og Nokia OVI.
Problem:
Adobe kan ikke finde outlook mail klient for at kunne vedhæfte pdf filer, har prøvet at bruge PDF Complete denne kan og dog ikke vise PDF ordenligt.

Ved PC suite (OVI)kan OVI ikke læse outlook filerne, her har jeg fået svar fra Nokia på at de er ved at finde en løsning med næste opdatering.

Er der nogen som kender til dette problem og evt ved hvordan det kan løses. Problemet opstod efter installation af office 2010.
Begge programmer er sat som standart.
Avatar billede beguze Nybegynder
20. september 2011 - 13:15 #1
tråd lukket