Avatar billede ahrules Nybegynder
12. september 2010 - 15:59 Der er 4 kommentarer

Docking station til Asus n61

Hej eksperter!
Jeg står og skal bruge en docking station til min asus, men jeg er helt blank på det emne. Har i nogle i kan anbefale?

Jeg har kigget lidt på denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=812323
men jeg har ikke den fjerneste ide om hvad jeg skal kigger efter. Er det fint nok at den bliver tilsluttet usb eller skal der mere til?

På forhånd tak

Mvh
Andreas
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 17:42 #1
USB er fint nok - husk bare på at levende billeder ikke er muligt via usb, da usb ikke kan overføre disse hurtigt nok + strøm skal tilsluttes separat.
Avatar billede ahrules Nybegynder
12. september 2010 - 17:56 #2
vil det sige at jeg ikke kan sætte en skærm i docking stationen og bruge den i stedet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 19:27 #3
Nej. Blot at levende billeder ikke er egnet via en usb portreplikator
Avatar billede ahrules Nybegynder
13. september 2010 - 00:01 #4
okay.
hvis at jeg så køber en som denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=427736 så der ingen problemer med video heller ikke?
Og er den universel til alle asus modeller eller passer den kun til få?