Avatar billede maabjerg Nybegynder
12. september 2010 - 12:51 Der er 1 kommentar

Oprette postering i kassekladde via e-conomic api?

Hej Eksperter

Jeg har et websystem baseret på PHP. Jeg skal nu have lavet integration med e-conomic, så når jeg fakturer i websystemet, at den opretter en postering i e-conomic's kassekladde, hvorefter bogholderen kan kigge det efter og bogføre det.

MEN jeg synes det er helt umuligt at finde informationer om hvordan e-conomic's API fungere til PHP og hvilke krav der er for at det fungere.

Er der nogen, som har erfaringer med dette og kan hjælpe?

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Steffen
Avatar billede tjens Nybegynder
13. september 2010 - 21:45 #1
Har du set der findes et forum for dette?
http://apiforum.e-conomic.com/php-f7/