Avatar billede r.l Nybegynder
11. september 2010 - 15:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bærbar i sort

hej alle sammen

Jeg har en bærbar som er gået i sort. Den starter op og kommer med en meddelese om at der er hardware ændring eller fejl og jeg kan vælge at starte den normal eller start med rep. og ved at vælge den sidste indlæser den filer fra vindows og så kommer billede med den grønne bjælke der kører frem og tilbage som ved opstart og derefter går skærmen i sort og efter lidt tid kan pilen til musen komme. det er det samme ved at boote den fra cden.
er der nogen der har nogle ide til hvad det kan være.
11. september 2010 - 16:20 #1
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede r.l Nybegynder
11. september 2010 - 16:23 #2
Vista
Avatar billede r.l Nybegynder
11. september 2010 - 16:37 #3
hej

kan det være harddisken der ikke virke.
11. september 2010 - 16:58 #4
Kan den opstarte i "Fejlsikker tilstand" ?
Avatar billede r.l Nybegynder
11. september 2010 - 17:06 #5
nej
11. september 2010 - 17:18 #6
Hmmm... Andre i denne tråd ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. september 2010 - 18:32 #7
Prøv at downloade dette værktøj pak ud læg den på en cd start maskinen fra dit cd/dvd drev
http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/
Avatar billede r.l Nybegynder
12. september 2010 - 11:33 #8
hej igen

har fået den startet igen. først med en linuxcd og derefter med geninstall cden. ser ud til at virke, på nær usbportene men det problem har jeg haft før. så det ved jeg ikke om der er noget at gøre ved. jeg kan sætte en usbstik i og genstarte og den virker, men ikke en mus.
Avatar billede r.l Nybegynder
19. september 2010 - 13:39 #9
fik den selv op at kører igen