Avatar billede zahi Nybegynder
10. september 2010 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe indesign printer problem

Hej

Jeg har problemer med at udskrive fra Indesign.
Problemet er at jeg kan ikke vælge min printer hver gang. Jeg kan udskrive en eller 2 gange, men hvis jeg igen om ca. en time prøver at udskrive den same fil og vælger min standard printer så kommer der en fejl "printer findes ikke" og jeg skal genstarte min pc.
Det er noget der ske kun i  Adobe Indesign alle andre Adobe programmer virker fint.

Det er CS5 at jeg bruger.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 16:32 #1
Er det originalt ?  så fejlmeld dette til Adobe support.
Avatar billede zahi Nybegynder
13. september 2010 - 08:07 #2
Hej

Ja det er orginal. Jeg har kontaktet support med det tager lang tid inden de svarer.
Avatar billede zahi Nybegynder
11. oktober 2010 - 09:31 #3
svar
Avatar billede zahi Nybegynder
11. oktober 2010 - 09:32 #4
lukker