Avatar billede stuf99 Nybegynder
10. september 2010 - 11:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billig USB nøgle

Hej
Kan det tænkes at man kan finde billige 128MB eller 256MB nogen steder? Tænker lidt at sende ansøgninger på en lidt anden måde? Fandt nogle reklamesites men der kommer det kun til sin ret hvis man bestiller store mængder!
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 12:51 #1
er det hvad du syntes vores hjælp er værd

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/stuf99

alle dem der ikke er grønne burde du kigge på

ikke et spørgsmål der er taget stilling til

http://www.kreativshop.dk/shop/4-gb-kingston-data-traveler-high-speed-usb-noegle-generation-2-p-1714.html
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. september 2010 - 13:06 #2
http://www.nierle.com/dk/artikel/4240/USB_Stick_2_GB_Platinum_High-Speed_Metal-Stick.html

...men overvej det lige igen - fik jeg tilsendt en USB-stick, ville jeg først og fremmest tænke "risiko for virus", og scanne den. Jeg ville nok ikke finde noget, men det er et skidt førstehåndsindtryk.
Avatar billede stuf99 Nybegynder
10. september 2010 - 17:08 #3
lyder ok billigt Ole, men jeg vil maks. give 20-25kr :-/
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2010 - 17:55 #4
Stuff99 Hvorfor kommenterer du ikke på det der skrives i #1?
Vil du ikke bruge tid på det?
Avatar billede stuf99 Nybegynder
11. september 2010 - 09:49 #5
Hmmm, man er åbenbart ikke så glad for mig herinde på trods af alle de point jeg har delt ud i årenes løb :-/ Og det hele udspringer i en misforståelse da jeg har haft problemer med min profil, ikke har kunne kommentere og acceptere svar i lang tid. Har kunne lukke nogle svar igår, da det er første gang jeg er herinde efter man konverterede, det har tilsyneladende afhjulpet problemet med min profil. I mange tilfælde har jeg måtte give point til mig selv fordi folk ikke ligger svar på trods at jeg har opfordret dem til det! Jeg indrømmer der var et par enkelte spm. som jeg ikke har fået kommenteret i tidens løb, point taken. Jeg har 275 point ude, men hvor de er placeret ved jeg ikke, 2 spm. har jeg åben nu og den gamle kan jeg ikke lukke af en eller anden grund.

@220661: Egentlig svare jeg #1 da jeg skriver hvad jeg vil give for usbnøglen. Men primært fordi jeg ikke gider at forklare mig, når forklaringen er som ovenstående og altså ikke i manglende respekt for folk der bruger tid på mine spm.
Rent personligt går jeg heller ikke op i om folk kommenterer på mine svar i andre forums hvor jeg er en mere aktiv deltager.

@ole_madsen: Ligger du et svar, du kom trods alt med det bedste bud ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2010 - 11:17 #6
hvordan vil du så have vi skal få dig og alle andre til at vende tilbage til gamle spørgsmål

der ligger et hav af profiler med de samme ting herinde - folk spørger - får et svar og så hører du ikke mere - det er sådan det opfattes - sværere er det ikke.

man kan da i det mindste vende tilbage og skrive det duede ikke eller nu skete der noget - er det svært

man aner ikke om det svar man gav var dueligt

det er ikke nogen kritik af dig men er ment helt generelt
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2010 - 20:30 #7
Helt enig med treatmenice.

Beklager du har haft problemer med din profil, og noget måske skyldes dette. Håber det går i orden.

Med hensyn til de små usb nøgler, tror jeg det bliver endda meget svært at finde noget der er billigere end Ole Madsens forslag.
Måske denne her:
http://www.usbreklame.dk/2/produkt/2313/USB-Flashstick%20027C.html
Men der skal man henvende sig for at få prisen
Avatar billede stuf99 Nybegynder
12. september 2010 - 10:41 #8
det kunne være disse reklamesticks er løsningen...måske hvis man gik sammen et par stykker...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. september 2010 - 10:29 #9
..Eller også skal man på dba.dk og høre, om nogen har et parti ældre sticks de vil af med. Mange har nok 2-3 dimser liggende på nævnte størrelse... - og er man rigtig heldig, støder man måske på nogen med et større lager.
Avatar billede stuf99 Nybegynder
16. september 2010 - 07:13 #10
jeg køber nogle brugte, tak for hjælpen :-)