Avatar billede clevsen Nybegynder
09. september 2010 - 14:12 Der er 6 kommentarer

Alternativt til http://www.islonline.com

Hejsa

Er der nogen som kender til et billigere fjernstyringsværktøj end http://www.islonline.com ?

mvh
Clevsen
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. september 2010 - 14:21 #1
Teamviewer
Avatar billede clevsen Nybegynder
09. september 2010 - 14:38 #2
Teamviewer err dyrt til vores formål.. er der ikke noget open source som er gratis lige lige ved..
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
09. september 2010 - 15:25 #3
Fjernskrivebords programmet i windows?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2010 - 15:53 #4
Teamviewer err dyrt til vores formål..

Jeg syntes det ville være en rigtig god ide hvis du skrev hvad formålet er...?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2010 - 15:53 #5
Ellers er det jo ikke muligt at hjælpe.
Avatar billede clevsen Nybegynder
09. september 2010 - 16:27 #6
Enig.. selvfølgelig.. Det skal anvendes til fjernsupport i forbindelse med at vi skal hjælpe vores kunder med installering af et program.. Det skal derfor kunne tilgås uden om firewall og specifikke brugere på et netværk.. lige som islonline og tramviewer tilbyder..