Avatar billede ThomasRic Nybegynder
09. september 2010 - 06:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links virker ikke

Jeg bruger Windows 7  64.
Siden i går har hyberlinks ikke fungeret.
F. eks. virkede det link, jeg skulle klikke på, for at aktivere min adgang til dette forum, ikke.
Jeg har et Yahoo Widget fra DR - Nyhederne og jeg plejer at kunne klikke på en overskrift og komme direkte til artiklen på DRs site. Det virker heller ikke mere.
Jeg har prøvet med en systemgendannelse så langt tilbage, jeg kunne, men lige meget hjalp det :(
Hvad mon der er galt, og kan der stilles noget op?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2010 - 08:07 #1
Jeg ved ikke om det hjælperr men prøv at gå til fanen funktioner øverste linie slet browswrdata nederste linie internet indstillinger avanceret nulstil og genstart.
PS.Som overdommeren skriver så aksepter lige dit svar i den anden tråd.
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
09. september 2010 - 08:36 #2
Da jeg havde gjort som du sagde, og genstartede, kom der en meddelelse om, at explorer ikke var standard browser. Da de blev fixet, virker alt igen. Tusind tak.
Nu: Hvordan giver jeg dig point (og lukker den anden tråd, som du omtaler)?
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
09. september 2010 - 08:40 #3
Hey Poko1
send lige et dummysvar. Nu har jeg fundet ud af hvordan jeg giver point :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2010 - 08:46 #4
Du har da ikke fundet ud af det du sender stadig svar selv:
men du aksepterer bare selv dit svar jeg samler ikke.
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
09. september 2010 - 08:53 #5
Tak
Avatar billede njweltz Nybegynder
13. januar 2011 - 08:31 #6
Jeg løste problemet ved at hente en ny browser. Internet Explore er meget tung og vanskelig sammen med windows7.

Prøv denne danske udgave: www.mozilla.com/da/firefox/

Siden jeg satte Firefox som standardbrowser har der ikke været nogle problemer, og så går det væsentligt hurtigere når du er på nettet.