Avatar billede timelord Nybegynder
07. september 2010 - 11:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vise alle billeder

Jeg har en asp.net side hvor jeg har en asp:image control og en fileupload control.

På min fileupload control har jeg en onchange som kalder en javascript function "LoadImage()"

Sådan ser min javascript function ud:
function LoadImage()
{
    document.getElementById('imgNewImage').src = document.getElementById('fuGennemse').value;
}

Mit problem er af nogle billeder bliver vist i min imgNewImage control, mens andre ikke vises.

Jeg har prøvet at åbne et billede som kunne vises i Photoshop og derefter taget det der ikke kunne og kopier indholdet over i den der kunne, MEN NEJ det vil ikke vises.

Jeg har prøvet at ændre størrelsen på den som ikke vil og det hjalp heller ikke.

Jeg har prøvet at gemme den i forskellige formater, men det var den også ligeglad med.

HVAD skal jeg gøre, er der nogen der har en ide?
Avatar billede timelord Nybegynder
07. september 2010 - 12:33 #1
Jeg har endda taget en af de filer der kunne og omdøbt den til f.eks logo.jpg og SÅ VILLE DEN IKKE.

Hvad sker der lige.
Avatar billede aaberg Nybegynder
07. september 2010 - 12:34 #2
Hvis jeg tolker din kode rigtigt, så har du ikke gemt billedet på serveren før du prøver at vise det. Kan det passe?
Avatar billede timelord Nybegynder
07. september 2010 - 14:46 #3
Ja det har jeg ikke. Men det er ikke problemet.
Hvorfor viser den nogle billeder og ikke andre.

Jeg ved godt at jeg kan gemme billedet, reloade siden og vises billedet. Men jeg vil godt have at den viser når man har valgt den med fileupload.

Den gør det også med det javascript, men ikke alle billeder??
Avatar billede timelord Nybegynder
13. september 2010 - 21:20 #4
Kom nu, der må da være nogen der kan hjælpe!
Avatar billede timelord Nybegynder
30. september 2010 - 20:44 #5
Lukker