Avatar billede stornaruto Nybegynder
06. september 2010 - 18:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort hjælp

Hej, ja mig igen, men whatever.

jeg ville spørge om http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=594229&view=detailed#ProductTabs er det værd at købe da jeg ikke har så mange penge at gøre godt med, det skal bare bruges til at spille på (graffikkortet).

Ja hvor godt er det?

Altså ved at HD 5970 er det bedste her og nu men dette ser lovende ud til kun 320kr ?!?!

Hvad siger i?
Avatar billede Jensen DK Novice
07. september 2010 - 07:09 #1
Det kan bruges er fint til prisen, der vil nok være en del nyrere spil som skal køres i en lavere opløsning for ikke at hakke, vær opmærksom på at din strømforsyning skal være på mindst 350W.
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
07. september 2010 - 09:21 #2
Hej Stornartuo .

Hvad har du tænkt dig at spille på det? ..

//
ZirexDK
Avatar billede stornaruto Nybegynder
07. september 2010 - 21:40 #3
Modern Warfare 2

Jeg har et Nvidia Geforce 9200 nu, integraret. Jeg kan køre 1280x780, uden lag.

Men ville gerne spille maxed 1440x(kan ikke huske), så jeg tænkte at måske dette kunne, da det er meget godt 5450 er jo ikke low card.

Men ville bare høre om det gav nogen ændring altså om det er spild af penge om det er den samme opløsning eller der er værd at købe.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. september 2010 - 07:15 #4
Det er et meget bedre kort end det du har nu, hvad opløsning du kan bruge, det må du nok prøve dig frem til.
Avatar billede stornaruto Nybegynder
09. september 2010 - 09:09 #5
Så det ville altså være et godt køb?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
09. september 2010 - 10:43 #6
Ja ganske udemærket. :) Få du bare dine sparepenge brændt af på det :)

Du skal lige huske at din monitor skal understøtte den respektive opløsning du forventer at køre på dit system. Grafikkortet skal nok klare det :)

God fornøjelse.!

//
ZirexDK
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
09. september 2010 - 10:45 #7
EDIT AF #6

Men ville måske vente og så spare lidt mere og få noget med lidt mere skrald i :)

Til en anden gang hvis du vil spørge om sådan noget som dette er det rarest at få hele din konfiguration af din pc. :)
Avatar billede Jensen DK Novice
09. september 2010 - 13:30 #8
ZirexDK! hvad lægger du alle de svar for?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
09. september 2010 - 14:33 #9
Silibidor, Nedgearing 2 tænder ikk ? :)

Det sidste sku ha været en kommentar.!!!