Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 18:00 Der er 13 kommentarer

Cpu problemer

Jeg har en Hp Compaq mobile workstation 8710W der Efter En Emergency Shutdown Grundet en Ødelagt Lader gik i stykker .. Har efter nogle tests købt en Ny hdd og installere windows 7 Ultimate 32bit Hvilket tog mig Knap 4 timer .. Nu er bærbaren så 15 minutter om at nå login screen og Alt går 900 gange langsommere .. Cpu køre 100% på en Ren install med intet kørende også under opstart af windows . Er Cpuen stået Af eller hvad ?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 19:11 #1
Og du har kørt en fuld scan med malwarebytes.org ?? :) der kunne være en hacker eller andet skjult på din pc .. prøv at hent ccleaner det burde hjælpe på problemmet .. ellers skal der muligvis andet til det ..

håber det er hjælpende .. :D
Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 19:42 #2
Den har overhoved ikke været på nettet . Lavede En ren install på en helt nyindkøbt harddisk og allerede under installationen var den gal .. i og med det tog mig 4 timer og installere Kontra de 25 minutter det normalt tager
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 20:22 #3
hmm... synes stadig du skulle tage at prøve CCleaner .. og så prøve at kører en normal scan og bagefter en "registry" scan :) hvis ikke det hjælper så afinstallere dit system igen og put cd'en i igen og sikre dig at blæseren er fri.. held og lykke :)
06. september 2010 - 20:33 #4
Hvor meget RAM kan den 'se' og bruge ?
Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 20:34 #5
Det tager i gennemsnit 10 minutter og åbne Denne computer .. tør slet ikke tænke på hvor lang tid det vil tage og køre nogen form for scan :P
Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 20:34 #6
Den ser og bruger så vidt jeg kan se De 2 Gb den er født med
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 20:40 #7
kender godt den bærbar du har :D .. har en ven der kosntant for blå skærm og har problemmer med den .. :D .. og iøvrigt hvor lang tid en scan så tager kan den altid svarer sig .. :)
Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 20:46 #8
har nu aldrig haft problemer med den .. Syntes Den virker utrolig godt taget i betragtning Det en Workstation Så Køre den uden problemer Diverse spil jeg smider i hoved på den .. At den så gik i kage pga Strømmangel .Det Bare uheldigt :D . prøver og finde Nogle Der kan kigge på den i aalborg området Men finder ikke alverden
06. september 2010 - 20:46 #9
... står den og 'gnaver' på HD imens ?

Hvad siger Processtatus /Joblisten -> [Ctrl] [Shift] [Esc] ?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 20:52 #10
okay .. håber du finder en løsning .. :D
Avatar billede patrick101 Nybegynder
06. september 2010 - 22:45 #11
Den gnaver heller ikke .. Hvis ikke det var fordi den Kørte 100% så ville du ikke ane Den var gal . Alt er som det plejer ellers
07. september 2010 - 06:30 #12
Hvad siger Processtatus /Joblisten -> [Ctrl] [Shift] [Esc] ?
Avatar billede patrick101 Nybegynder
08. september 2010 - 21:38 #13
har fået kontakt til en der kan se på den .. hans første gæt var en Ram fejl .. hvilket jeg håber meget det er :P for ellers er der frit åbent for ødelagt Cpu/motherboard og det Vil jeg gerne Tage en stor bue udenom Men joblisten Viser kun de Få tjenester Windows Køre Lige efter man har Færdiggjort installationen  og cpu køre 100%