Avatar billede MezMarianne Nybegynder
06. september 2010 - 15:26 Der er 1 løsning

Program til simpel grafik/animation

Hej

Jeg skal bruge et program, der kan lave simple animationer. Sådan noget som ord, der flyver hen over skærmen; lysende pletter, der bevæger sig. Lidt i stil med de gamle screensavere, der fulgte med Windows med linjer, der kørte rundt og stødte mod kanten og blev sendt afsted på en ny bane.

Er der nogen, der kender et godt program, som kan løse denne opgave?
Brugergrænsefladen må gerne være til at gå til for en Windows-bruger, der ikke rigtig har arbejdet med denne slags ting før, men som godt kan betjene PC og ukendte programmer i øvrigt.

Gratis er ikke et krav.
Avatar billede MezMarianne Nybegynder
08. september 2010 - 14:04 #1
Jeg har valgt Adobe After Effects. Adobe CS5.