Avatar billede skalling Nybegynder
06. september 2010 - 14:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internetforbindelsen hopper af

Når jeg prøver at gå på nettet med f.eks. google,, så åbner den bare i et glimt og forsvinder så.
Hvad gør jeg?
06. september 2010 - 15:17 #1
... og liiiiiidt mere info:

Hvilken form for forbindelse ?
Er det sket pludseligt ?
Hvilken Browser ? Version ?
Sikkerhedsprogram ?
...
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 15:35 #2
Avatar billede skalling Nybegynder
06. september 2010 - 16:50 #3
Til treatmenice: Jeg mener jeg lige har været alle mine åbne igennem og enten taget pointene selv er bedt om at lægge svar. Mangler jeg nogen?
Avatar billede skalling Nybegynder
06. september 2010 - 17:00 #4
Jeg har prøvet den på 2 forskellige forbindelser. Den ene en TDC ADSL. Det var den det først skete på, og derefter satte jeg den på en Stofa. Begge forbindelser er ca. 5Mbps.
Styresystemet er xp home, som jeg nyinstallerede for ca. 14 dage siden, og ikke havde nogen problemer.
Browseren er IE8.
Antivirus er microsoft security essentials og fire wall er den indbyggede.
Men problemet kom pludseligt.
Avatar billede skalling Nybegynder
10. september 2010 - 08:36 #5
Nu har jeg geninstalleret xp home og det virker fint. Tal for kommentarer
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 09:12 #6
hold nu lige øje med dem - det er jo derfor du ikke modtager nogen hjælp fordi vi er mange der har et hav af dem der aldrig vender tilbage og så er det jo spild af tid.
det er glimrende du skrev hvad løsningen var