Avatar billede jaa1972 Nybegynder
06. september 2010 - 10:44 Der er 4 kommentarer

Forbindelse i mellem webserver hos hostingselskab og privat hjemme webserver.

Hej Alle

Jeg har min hjemmeside hos unoeuro, og vil gerne have lavet en forbindelse fra denne hjemmeside, til min server hjemme.

Det jeg vil have er, at når en bruger klikker på et link, skal der afspilles, et FLV video klip fra min hjemmeserver. På den måde vil jeg have plads til flere videoer.

Jeg anvender jw flash player på min hjemmeside og denne starter OK op, men skriver at den ikke kan afspille videoen.

Jeg har åbnet for tilgang i min firewall og har testet, at der er tilgang til filen, ved at skrive http://MIN FASTE IP/video.flv og her får jeg lov at downloade filen, men ikke at afspille den.

Er der nogle der kan hjælpe med et forslag ?
Avatar billede leif Seniormester
06. september 2010 - 10:45 #1
Hvad er IPen og har du testet udefra ?
Avatar billede jaa1972 Nybegynder
06. september 2010 - 10:47 #2
Hvorfor spørger du om min IP ?
Avatar billede jaa1972 Nybegynder
06. september 2010 - 10:52 #3
Ja jeg har testet udefra, og kan jo godt få lov til at downloade men ikke afspille videoen.
Avatar billede jaa1972 Nybegynder
06. september 2010 - 10:53 #4
Det virker fint hvis videon ligger på hosting firmaets server.