Avatar billede NannaxD Nybegynder
05. september 2010 - 22:31 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! mit msn er træls! ;s

Heej alle! (:
Jeg har lidt problemer med mit msn som jeg håber der er nogle derude som kan hjælpe mig med da jeg har bøvlet med det i længe!
okay her kommer det!:

1. min msn kan verden modtage eller sende andre smileys end msn's standard, får bare tegne og ikke smiley'en! er ret træls man ikk kan bruge eller modtage de fede smiley's og hjerter! ;s

2. Når jeg tilføjer nye venner på msn og de har godkendt andmodningen og de skriver til mig, kan jeg ikke svare dem, og der står at personen er blokeret, og hvis andre anmoder mig om venskab, står der på deres msn at jeg er blokeret fra dem!
Det kunne være vildt fedt hvis nogle kunne hjælpe mig, da jeg absolut INGEN forstand har på det!! TAK! :D

Hilsen Nanna den Blondinedumme blondine ;)
05. september 2010 - 22:39 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket styresystem ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Snakker vi om den 'gamle' MSN i XP ?
Eller 'nyeste' LiveMessenger ? ( http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other )
Avatar billede NannaxD Nybegynder
05. september 2010 - 23:17 #2
tak(:
Jeg har windows 7 og har lige installeret det nyeste LiveMessenger!
Avatar billede Techwork Praktikant
09. december 2010 - 16:22 #3
Hej Nanna

Dejligt med nogle blondiner her på Experten.dk, i pynter :-)

Ved ikke om du har fået løst dine problemer med MSN, men er er et bud på den ene halvdel.
Du skal ind under: Tools -> Options -> Privacy -> Edit Settings
Her efter åbner der en webside med dine Privacy indstillinger. Klik på Advanced. Her efter kan du indstille hvordan din MSN skal opfører sig.

Ved ikke hvorfor alt skal foregå i Web på den nye MSN. Jeg kunne bedre lide det i den gamle MSN.

Håber mit råd kan hjælpe dig.
Avatar billede NannaxD Nybegynder
18. januar 2011 - 14:54 #4
Hej x-tra:)
Jeg har slettet mit msn og installeret det igen, så nu virker det, endelig!!:o)
Men mange tak for din hjælp!!
Avatar billede Techwork Praktikant
18. januar 2011 - 16:57 #5
Hejsa.
Godt du fik det til at virke. Det er så irriterende når man ikke kan kommunikere med sine venner, fordi at skidtet ikke virker.