Avatar billede 2248JK Nybegynder
04. september 2010 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk videresendelse af data fra en HDD til en anden

Jeg har købt en Bluetinum dvb-c optager i Bilka. Den virker umiddelbart fint og til prisen (500 kr.)er det som det skal være.
Den kommer uden HDD og det er meningen at man skal koble et USB-stik eller en ekstern HDD til den til optagelser.
Jeg har en netværksharddisk, som jeg ønsker at mine optagelser skal ligge på, men den kan ikke kobles til min Bluetinum optager og for at undgå manuelle overføringer er mit spørgsmål:

Findes der en USB-dibidut, som automatisk kan sende filer videre til en anden enhed (evt. server eller NAS) og dette meget gerne trådløst?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2010 - 15:49 #1
tag en ekstern harddisk (pga kapaciteten). optag og rediger (klip reklamer ud fx) og gem så på net-disken.
Avatar billede 2248JK Nybegynder
04. september 2010 - 23:14 #2
Hej claes57
Tak for dit hurtige svar, men det er jo den manuelle måde. Jeg er ude efter en automatisk videresendelse af filerne (læs konen gider ikke alt det manuelle).
Der må da være nogen som har opfundet en usp-stick, som automatisk videresender via bluetooth eller wifi.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2010 - 10:47 #3
jeg tror ikke på, at det virker - men
http://www.avxperten.dk/adaptere/pc-adapter/usb-til-rj45-adapter-%28ethernet-over-usb%29.asp
kunne da være et forsøg værd.
Din optager vil nok mangle driveren til den - og det er ikke lige til at rette.
Avatar billede 2248JK Nybegynder
10. oktober 2010 - 16:01 #4
Hej Claes57

Jeg har kigget på dit forslag, men det var ikke helt det jeg var ude efter.
Smid lige et svar, så får du point.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2010 - 16:22 #5
bare luk...