Avatar billede speedy Nybegynder
03. januar 2000 - 21:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Håber ikke i er for trætte af at lave logoer

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at nogle rare mennesker ville lave et logo + nogle knapper til min nye hjemmeside. Teksten på logoet skal være "IceSoft" uden anførselstegnene.

stilen må gerne være lidt kold og gerne lidt lyseblåt.

Håber ikke i har mistet gejsten. Jeg synes nemlig ikke rigtig der sker noget her i denne kategori.
Avatar billede erikj Nybegynder
03. januar 2000 - 22:13 #1
Nu er denne konference vist ikke et giro-413 program, hvor man kan ønske logoer for point. De fleste indlæg, både her og i "Paint Shop Pro", er folk der vil have lavet logoer gratis til deres hjemmesider. Og jeg er da ligeglad, om det er til privat, ikke kommercielt brug. Jeg vil stadig holde på at disse grafik konferencer er til, at spørge om hjælp til problemer. Det er ikke et gavebod!

Denne kommentar er ikke til dig personligt, speedy ... blot et lille irritationsmoment fra min side :)
Avatar billede zane Nybegynder
03. januar 2000 - 22:21 #2
Forkert kategori, prøv job-freelance

~zane~
Avatar billede zane Nybegynder
03. januar 2000 - 22:22 #3
Men jeg vil da gerne prøve aligevel

~zane~
Avatar billede lafemme Nybegynder
03. januar 2000 - 23:08 #4
Lad mig prøve, men du er nød til at fortælle:
Hvor stort må det være?
Hvad er produktet (skulle helst ikke ramme ved siden af)
og
skal knapperne ligne logoet?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
03. januar 2000 - 23:16 #5
kr. 300,- ex. moms
kig forbi http://www.skjoldet.dk for at se hvad jeg har lavet...

skjoldet
Avatar billede speedy Nybegynder
04. januar 2000 - 07:57 #6
lafemme > logoet må gerne være 500 * 150 pixels og knapperne 175 * 50 pixels. Som jeg sagde før, det må gerne være meget lyseblåt, i samme farvestil som eksperten.

Tak for venligheden.

zane > Tak for logoet, det var ikke lige helt det jeg søgte, men jeg vil gerne have flere forslag fra dig. Kig i ovenstående beskrivelse

SpEeDy
Avatar billede jems Nybegynder
04. januar 2000 - 10:25 #7
Hej Speedy
Prøv at se her:
http://delfi.lyngbyes.dk/~d99138/icesoft

Jems
Avatar billede stoons Nybegynder
04. januar 2000 - 10:42 #8
Jems: Husk at SVARe! ellers kan du jo ikke få point! Det ser for øvrigt godt ud!
Avatar billede speedy Nybegynder
04. januar 2000 - 10:50 #9
Jems > Wauu det var rigtig flot!! Jeg er godt nok imponeret, de må jeg jo nok erkende. Håber det er i orden at jeg venter lidt, men du skal jo også - som stoons siger - lige svare, så jeg kan acceptere dit logo og knapper.

P.S. Er det java eller hvad ?? Hvordan tilføjer man flere knapper.
Avatar billede jems Nybegynder
04. januar 2000 - 11:00 #10
Hej Speedy
Tak ska' du ha' :-)
Jeg har lavet det i Macromedia Fireworks. Du kan bare sige hvad der skal stå på knapperne, så sender jeg koden til dig...

Jems
Avatar billede speedy Nybegynder
04. januar 2000 - 15:56 #11
Hej Jems

Jeg har selv Macromedia Fireworks. Har du kun lavet grafikken i programmet, eller er det også java-delen du har lavet deri ?? Hvis det er det hele, kan du så ikke sende projektet til min E-mail : john-m@post1.tele.dk
Avatar billede jems Nybegynder
05. januar 2000 - 02:23 #12
Hej Speedy

Filerne er på vej...

Jeg har også lavet en hel web-side i Fireworks. Det tager bare lidt tid at preloade hele siden, fordi alt er billeder.

http://www.lutzhoft.dk/komp

Jems