Avatar billede Nickihelledie Nybegynder
03. september 2010 - 22:35 Der er 7 kommentarer

Problemer med min ny samlet computer

Jeg har selv købt og samlet min nye computer men den kører bare ikke som den skal hvis foreksempel jeg går ind og vil spille spillet Crysis kører den med ikke andet end 10-20 frames....

Indholdet i min pc er
Bundkort:ASUS P7H57D-V EVO
Ram: 8gb kingston ddr3 1333mhz
Grafikkort: 2 stk ASUS EAH5850
CPU: Intel Core i5 750

Håber jeg kan få hjælp til at få problemet løst...
på forhånd TAK...
Avatar billede Nickihelledie Nybegynder
03. september 2010 - 22:38 #1
Glemte en ting Strømforsyningen er en 1000w NQ-4775-1000 Giant Reactor
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 22:46 #2
Hvilket system kører du med. Og kører du med 64 bit?
Og har du opdateret Crysis?
Avatar billede haverslev Novice
04. september 2010 - 08:03 #3
Killervalon > alt det der er jo spørgsmål . IKKE et svar :-)

Nickihelledie >
Når du har samlet maskinen og installeret windows, har du så installeret alle bundkort driverne fra den medfølgende cd eller endda hentet og opdateret til de nyeste fra pc / bundkort producentens hjemmeside ??
Hvis ikke så gør det!

Tillige, når alt dette er på plads, så gå på Windows update og hent/installer som minimum alle kritiske updates,  tillige kan du fordel vælge de ikke kritiske, da der kan være en del til hardware.

du ka evt. få en indikering i, hvad der evt. mangler at blive opdateret for at kunne køre spillet flydende.
Find dit spil i dropdown menu og klik på Can I run it
du skal lige tillade at den installere et lille activx for ot kunne tjekke dit hardware.
Alle ting skullu så vises som PASS ellers skal du opdatere osv.

http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/
Avatar billede Nickihelledie Nybegynder
04. september 2010 - 12:39 #4
okay er der nogle driver man skal installere før nogle andre eller er det lige meget?

Kører forresten Windows 7 Home Premium 64bit
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 12:51 #5
Det er 100% ligemeget hvilke du installerer først.
Avatar billede Nickihelledie Nybegynder
04. september 2010 - 13:11 #6
Jeg har kun installeret de driver der var med på den cd jeg fik med  til bundkort grafikkort osv...

Og har lige været inde på det link (haverslev) sente mig og alt står til PASS men ny har jeg hentet alle de nye driver og tinker ligt på en komplet formatering af min pc lige nu men vil gerne vide om man skal installere nogle driver før andre inden jeg afinstallere hele mi pc..
Avatar billede Nickihelledie Nybegynder
04. september 2010 - 13:13 #7
okay takker for svaret på det jeg vender tilbage så snart jeg har prøvet om det virker der efter... Mange tak...