Avatar billede claudie2021 Nybegynder
03. september 2010 - 21:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke logge på trådløse net, før man genstarter routeren?

Hej Eksperter!

Hvordan kan det være, at min bærbar ikke vil logge på mit Stofanet, det trådløse! - før at jeg genstarter routeren?

Hver gang jeg genstarter min bærbar, skal jeg også genstarte min router, for at få trådløst net?
Avatar billede kimtheman Novice
03. september 2010 - 23:13 #1
Hvor længe har du haft denne trådløse router på under stofanet?
Inde på din side ved stofanet er det din routers mac adresse der skal aktiveres. Er den det?
Og derefter skal routeren selvfølgelig sættes op med kryptering osv for den kører mest sikkert.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
04. september 2010 - 09:51 #2
Har haft den i et års tid nu? ...

Hvordan sætter man sin router op til kryptering??
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
04. september 2010 - 10:59 #3
Den siger endda, at den er logget på nettet, og der er fuld signal.. Den går bare ikke på nettet, før at jeg tænder og slukker mit STofa modem, og så kan jeg logge på trådløst net igen???
Avatar billede kimtheman Novice
04. september 2010 - 11:56 #4
Grib manual til din router og ind i dens interfave hvor du derinde konfigurere den med din router og sætter det trådløse op med kryptering osv.
Som sagt skal din routers Mac adresse aktiveres ved stofanet ellers får du det ikke til at virke ordentligt.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
06. september 2010 - 22:15 #5
JEg aner ikke hvordan jeg skal sætte den op?
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
07. september 2010 - 12:54 #6
kimtheman.. gi mig et svar, og du får de points..
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
08. september 2010 - 18:17 #7
!
Avatar billede kimtheman Novice
08. september 2010 - 22:56 #8
Fandt du ud af det?