Avatar billede Slettet bruger
03. september 2010 - 21:24 Der er 5 kommentarer

Acer Aspire 3810t - batteri tilsluttet men oplader ikke

Jeg kan kun starte min Acer Aspire 3810t, ca. et år gammel med netstrøm. I Windows Vistas strømstyringsmodulet står der at der er 22 % strøm på batteriet, men også at det er tilsluttet, men ikke oplader.

Så snart jeg tager strømstikket ud slukker computeren.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 21:29 #1
Lyder som om dit batteri er gået i stykker, tror ikke den metode med at tømme dens strøm er så nemt... Du skal nok ha fat i support.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2010 - 21:41 #2
Det er meget muligt batteriet er fladt, men jeg synes bare det er lidt mærkeligt at det så ser ud som om der er 22% strøm tilbage på det?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 21:51 #3
Det er nok en fejl beregning. Kan du starte selve computeren med kun batteriet? Hvis du ikke kan, så send den ind eller køb et nyt batteri, som koster en bondegård.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2010 - 22:01 #4
Computeren virker kun med netstrøm.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2010 - 11:12 #5