Avatar billede claudie2021 Nybegynder
03. september 2010 - 17:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DVD film brænding og hvor finder jeg bedste DVD skiver til prisen!?

Hej eksperter..

Hvis jeg skal brænde mig en DVD film, hvilken skive skal jeg så købe mig.. Er der nogen som har et link til en hjemmeside, hvor de er fair i prisen, og til kvaliteten?

Skal jeg brænde på en DVD-R eller DVD+R skive, hvad er bedst?
Avatar billede girfen Nybegynder
03. september 2010 - 18:10 #1
det er helt sikkert bedst at brande på +R dvdr så kan de fleste produkter læse dem
Avatar billede frem-ad Professor
03. september 2010 - 19:19 #2
Om det er + eller - er for mig lige meget nogen sværver til det ene og nogen til det andet. Men flere dvd optager kan kun brænde på + det er derfor jeg køre med + skiver. Men nogen siger de har en mere ''ren'' afspilning ang. brænde fejl ved brug af - skiver i forhold til +.

De sidste fire gange jeg har købt skiver har det været her http://www.billigmedien.de/?page=main og det er det billigste jeg har kunne finde og jeg har fået en 100% fair behandling god/hurtig levering.

Og så har jeg brugt enten "Verbatim" eller "HP" skiver eks: dem her  http://www.billigmedien.de/?page=products&product_id=398
Men under alle omstændigheder så hold dig fra nogen "No name" skiver og de helt billige Der er for mange brænde fejl og de glemmer dataen efter nogle år.
Avatar billede store-morten Ekspert
03. september 2010 - 19:51 #3
Lidt at læse:
Alt om DVD formater!
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
03. september 2010 - 20:05 #4
Okay, tak for jeres svar..

Men det her, er det billigt, og værd at prøve at bestille?

TJEK LINK!!!!
http://www.nierle.com/dk/artikel/2993/DVDplusR_4,7_GB_Verbatim_16x_Speed_i_cakebox_100_Stk.html
Avatar billede Henry Novice
06. september 2010 - 00:53 #5
hvad med billigmedien.de
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
07. september 2010 - 12:54 #6
gi mig et svar en eller anden, så jeg kan få lukket denne tråd
Avatar billede Henry Novice
07. september 2010 - 13:38 #7
hvad fandt du så ud af ???
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
07. september 2010 - 14:39 #8
Skrev til Stofa, og de lavede et eller andet derinde fra til mit modem.. Så den opdaterede ..
Avatar billede frem-ad Professor
07. september 2010 - 15:59 #9
claudie2021 hvad mener du med #8 hvad har det med " DVD film brænding og hvor finder jeg bedste DVD skiver til prisen!?"

Og du giver da heller ikke lige os andre tid til at lægge et  svar og få del i pointene.....
Avatar billede store-morten Ekspert
09. september 2010 - 19:52 #10
Og 'billigmedien.de' foreslås i #2 så den var billig ;-)