Avatar billede hb5v6 Nybegynder
02. september 2010 - 20:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmør søges til partnerskab og videre vedligeholdelse

Beskrivelse af stilling:

Rh-productions, søger partnerskab med en erfaren programmør.

Vi kan evt. aftale en fast pris, eller vi kan aftale procentdel i vores kommende projekt. Vi er igang med at udvikle et større projekt indenfor byggebranchen.

Vi mangler derfor en programmør der vil deltage fra start til slut, samt vedligeholdelse af siden og eventuelt til andre fremtidige projekter.

Vi forestiller os at du:
Programmere i PHP.
Har programmeret større websites før.
Er god til at integrere et godt design, som bliver lavet af os.
Er god til at opbygge mySQL databaser.
Er kreativ og kan tænke selv.
Forstår sig på brugervenlighed.
Er up to date med sikkerhed mv.
Er bosat på sjælland

Send gerne en ansøgning med referencer, samt hvad du kan og lidt om dig selv.

info@rh-productions.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

---

Projektet er hemmeligt og du vil få nærmere besked om det til en samtale, hvor du vil skulle underskrive et dokument, så du ikke udnytter idéen hvis du ikke ønsker at medvirke.

Firmanavn:
rh-productions
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. november 2010 - 08:03 #1
Til alle der har svaret:

Vi ligger i forhandlinger med en programmør pt. så vi søger ikke folk mere.

Mange tak for alle jeres henvendelser, jeg gemmer dem og skriver til dem der er lovende, hvis vi får brug for assistance mv.

Endnu engang tak for alle ansøgningerne.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
30. januar 2011 - 00:18 #2
fundet andetsteds