Avatar billede jehjea Nybegynder
02. september 2010 - 15:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sikring af netgear router wgr614v9

Hej alle i dygtige menesker her på siden ..

Jeg har lige købt mig en router netgear WGR614v9
jeg satte den bare til og så kørte den men den er ikke sikret hvordan gør jeg det ??
Man skulle kunne logge ind med admin og så et paswoord men hvilket passwoord er det ? fik ikke noget med da jeg købte routeren.
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. september 2010 - 16:12 #1
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 22:16 #3
Tja måske din nye router, kom med en manual, eller en cd hvor du får fortalt dette?
Avatar billede kimtheman Novice
02. september 2010 - 22:17 #4
Fik du ikke noget med skriver du. Var det da på et loppemarked du købte den...Haha
Avatar billede johs_j Novice
03. september 2010 - 15:04 #5
Jeg har en netgear router og jeg logger ind med IE8 ved at skrive følgende IP adr. 192.168.1.1 (det kan være du skal skrive noget andet f.eks. 192.168.0.1 eller 192.168.0.11)

Brugernavn: admin
Password: password

Det står muligvis bag på routeren. Du kan også ændre password når du har fået logget på.

Når du har sikret forbindelsen skal du også ændre sikringen på forbindelsen egenskaber på din pc for at få adgang igen.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 16:07 #6
Hej

Prøv at skrive

Brugernavn: admin
Password:  admin eller 0000 eller 1234

Det har jeg været heldig med

Vh Rene2
Avatar billede johs_j Novice
26. oktober 2010 - 17:17 #7
Default password står muligvis bag på routeren. på min netgear er default password = ordet password.