Avatar billede martin_moth Mester
02. september 2010 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

rejse til Fuerteventura i oktober -

Er der nogen der kan hjælpe med en billig 1 uges ferie til Fuerteventura (de canariske øer) i oktober?
2 personer på hotel i en uge. badeferie. Helst uge 40, men senere er muligt....

Kan ikke rigtig finde noget billigt på f.eks. rejsefeber.dk (det koster knap 20.000,- og tænker det kan gøres billigere for en uges "charterferie"

Men nogen har sikkert tips til hvordan man kan rejse billigt hvis man f.eks. kører til Tyskland og rejser derfra. Eller er bedre til at finde billige rejser. Tips? Links?
Avatar billede triaxtc Nybegynder
02. september 2010 - 09:59 #1
Har du prøvet http://www.playitas.info/da

Men husk at læse det med småt grundigt. I modsætning til Club LaSanta koster alt ekstra.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2010 - 15:01 #2
den gamle kendte er at bstille det via tyske sider og rejse fra Hamborg - der er virkelig mange penge at spare

http://www.beroemte.dk/rejsebureauer-tyskland/

+ denne her

http://www.rejserfratyskland.dk/?gclid=CIqehZrm6KMCFRArDgod0WvS3A

hvorfor er spørgsmålet oprettet som svar

m.v.h
Avatar billede martin_moth Mester
02. september 2010 - 15:33 #3
Avatar billede martin_moth Mester
02. september 2010 - 15:33 #4
men tjekker lige de tyske sider - tak for dem
Avatar billede martin_moth Mester
01. november 2010 - 11:48 #5
smid svar - jeg havnede i El Gouna i Egypten i stedet
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 12:28 #6
ok