Avatar billede amazon Nybegynder
31. august 2010 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sherweb exchange outlook 2007 har erstattet kontaktpersonerne

På en mailkonto er der sket det underlige, at alle kontaktpersoner er slettet, og i stedet er nu en masse mærkelige kontakter. Hvordan kan det ske, og hvordan kan man gardere sig mod det?
Er der nogen form for log hvor man kan se hvad der gik galt?

Har spurgt hos Sherweb, der siger, at for 150 dollars kan de gendanne kontaktpersonerne fra før weekenden, men det ville jo være rart om man kan undgå at det sker igen?

Der ligger AVG antivirus på computeren og hun kan også tjekke mail på sin telefon.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 18:16 #1
det skulle vel ikke være sådan at det er gamle kontaktpersoner fra telefonen som er syncroniseret ind ?
Avatar billede amazon Nybegynder
31. august 2010 - 19:35 #2
Det kunne godt være noget med telefonen måske...

Det er en lang række navne og telefonnumre, ingen adresser, email, noter eller noget. Men det er mistænkelige navne og numre.

Udpluk af de 69 kontakter:
acasa
agenaorange
Al Meu
Alege
Lori cosmo
Lori Mob
Mama Dialog
Mama Rds
Mama Soacra
Marius
Marius cosm
Mary italia
Mati Sibiu
Mahela Dami
MsgDiscreta
MsgVocala
nasa
Nasul
Obloane

De fleste er med 10-cifrede numre startende med 076 og 074 osv.

Det blev gjort den 19. august, men det er først her i weekenden ml. 27. og 30. august at det er sket.

Findes der noget suspekt mht. telefonkontakter på mobiler? Jeg mener vi er i Danmark, og jeg tror ikke de her numre har noget med det at gøre.
Avatar billede amazon Nybegynder
31. august 2010 - 19:53 #3
Ved I om der en log til rådighed i et "exchange"?
Avatar billede amazon Nybegynder
01. december 2010 - 09:31 #4
Ja, det må være telefonsynkronisering, der har været synderen. Vil du lægge et svar, så får du points, og vi lukker her!
Avatar billede amazon Nybegynder
15. marts 2011 - 12:10 #5
Er lige ved at rydde op, så den her lukkes uden yderligere kommentarer...