Avatar billede dalle83 Nybegynder
31. august 2010 - 15:30 Der er 4 kommentarer

Oversætte fra svensk til dansk

Hej.

Er der nogen der kan oversætte følgende fra svensk til dansk:
Stötfångare bak jack och hack. Höger bakdörr kraftigt dörruppslag med inbuktning. Invändigt småmärken, skav och repor

Jeg har prøvet google translate...
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2010 - 15:34 #1
Stötfångare bak jack och hack. Höger bakdörr kraftigt dörruppslag med inbuktning. Invändigt småmärken, skav och repor

Kofanger (bag), diverse mærker. Højre bagdør, kraftigt mærke efter dør der er åbnet ind i bagdøren. Indvendige småmærker, ridser og skrabemærker.

Noget á la det.
Avatar billede thesnoop Nybegynder
31. august 2010 - 16:41 #2
Avatar billede dalle83 Nybegynder
31. august 2010 - 16:52 #3
Takker Michael. Vil du lave et svar...
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. september 2010 - 10:20 #4
Ellers tak, samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter.